"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, February 15, 2011

Nureen mmg suka main pasir!!

Budak2 dengan pasir mmg sinonim kan! tak tau kenapa mmg suka giler Nureen dengan pasir nie...Aku mmg biarkan jer kalau dier nak main ngan pasir nie smpai comot jadinyer..TAPI....ku mmg x kasi dier main kat satu tpt yg ku sayang! kat pasu2 aku kt Penang nie! Yang nie mmg x boleh taw!! Dier suka sgt korek pasir2 kat pokok tue..then habis bsepah...yg nie yg buat aku geram woo!..tht why kt ruang tamuku mmg x leh letak karpet bagai! kalau idak confirm comot gak!..

 gambar lama! malas nk godek2 gambar lain actually...kt blog Nureen pon da entry nie..kat umah Mak aku..:D..gigih dier main pasir!
Yang nie pon sama..Then baju semua tue sure kena tukar lain!

8 comments:

Farra Dhelina said...

nuren - pasir
aqel - lori
balqis - ratu posing
damia anak k.nana - ratu muncung..
aleesya - ratu posing gak..

hahaha anak sape lagi??

Gieyana said...

Hahaha...betui2 tue...setuju2..

hurmmss..anak Farra lak?hahaha

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

eii i suka layan budak2 main pasir hahaha..kalau pegi pantai, mama yg lebih.lukis2 kat pasir..tulis2 kat pasir..nureen leh geng ngan aunty =)

myaishahhafiz said...

rasanya semua bdak suka pasir kot.
Puteri pun apa kurangnya.

♥MAMASYAZA♥ said...

kalo pasir pantai ok ja, no problem, tp kalo pasir/tanah kat umah akak, no no no, kucing slalu letak baja

ieda said...

kalau pasir pantai bukan anak2 ja...mak budak pun suka main..hehehe

nora said...

a'ah..bebudak mmg suke main pasir nih..:)Amirah pernah nak makan pasir tu masa dia umur 1thn lebih ..:)

[-suziey-] said...

ni klu ade aQeel harus berjemaah main pasir..siap pakej ngn lori..hahhah:p