"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, February 14, 2011

Sahabat, Tunggu Kehadiran Saya nanti...

Parcel ni dh selamat letakkan kat kaunter ptanyaan kt bwh tue. Sure ptg nie pak cik City Link dtg amik n bsok sure sahabat dpt menerimanya. Docket no: 0603 01 204 830 389 k..In case pak cik tue lmbt hntar! Isi kandungan yg x seberapa n moga penerimanya suka! Live entry nih!lalalalal

10 comments:

padle said...

untuk sape ni kak gie?saye nak jugak!

eT said...

cantek parcel tuh...sempat sampai kat tuan ke tuh...hehe

Nana said...

ni mesti adiah suziey ek hehe

syana & ilia said...

lawa nye bekas hadiah tu

♥MAMASYAZA♥ said...

cantik bekas hadiah tu

Farra Dhelina said...

oo utk kak cuji kan ni??

liana said...

wah..cantiknya adiah ni punya wrapper..isinya pun mesti best kan...

ieda said...

aahh wrapper cantik .. kalah adiahnyerrr .. nak wrapper jer lahh ekekeke :) boleh !

[-suziey-] said...

huhu terharunya aku..thanks sahabat..smlm xsmpai lagi parcel ni..dorang cuti kot..hiks..xsbr nk dpt..kotak dh cun giler nih:D

Gieyana said...

Suziey

mau ku reveal kt sini ker hadiahnya! Wangiiiiiii!hahahaha..

Sure rini ko dpt kot...hurmmss nk kena city link nie! Birthday ko mn leh cuti!hahahaha