"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Sunday, February 13, 2011

Saya Dah Berubah...

Ummie dah potong rambut saya menjadi pendek..saya x kasi actually tapi Ummie nak potong juga psl nmpak serabut katanya...See...Rambut saya dh pendek!!

Putih giler saya kan! Pakai liptic Ummie gak nih!hihhihi..

^_^ Tetiba Nureen berada di blog ku!

6 comments:

Farra Dhelina said...

wah nuren intrprem!! hehe..awat tak biar pjg je kak???

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

gieyana..paling suka rambut nureen! comel!

psstt..me baru launch my 1st GA..jemput join jom

MrS. F!zA said...

alamak sygnya rmbut nureen yg belakang tu..tp tkpe msih nmpk gigurl..hehe

Gieyana said...

Farra

hihiih..sekala sekala bw Nureen kt blog nie..owhh..dier x kasi sikat sgt rmbut dier...nmpak kusut jer tue yg potong tue..huhuhu

alyyani said...

pandai nye ko potong rambut nureen weh. cute! :)

mummy_ayu said...

comel ajer..sbb nureen memang comel.. :-)