"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, March 23, 2011

Buat Sahabatku Sayang...

"Salam Gie..

Happy Belated birthday..Semoga Allah S.W.T kurniakan umur yang panjang, rezeki yang banyak dan kebahagiaan dalam rumahtangga pada ko....
Just a Small gift dari aku as a token of appreciation for our relationship...may it remains till the end of our life....
Ikhlas dari sahabat yang menyayangi ko!"...[Si Dia]

macam2 ko kasi dkt daku...dalam semua tue..satu tue mmg sinonim ngan ko yer!

Sahabat...Aku terharu actually dengan pemberian nie...Lagi aku terharu bila kau kata, kau ingatkan ku masa di tanah suci! Itu adalah hadiah yang paling indah dan bermakna bagi diriku...Cukup dengan doa2mu itu sahabat! Sangat2 speechless bila review balik sms2 dari kau!...Dan...

^_^ Thanks again for da Birthday wishes walaupon sudah sebulan birthdayku berlalu...aku abadikan juga nota yg ko berikan kat aku di atas tue, sebagai kenangan persahabatan kita...Last but not least, semoga segala urusanmu di permudahkanNya k...Aku sayang kamu...^_^

12 comments:

mummy_ayu said...

wah..sweet......

ieda said...

terharunya .. suke kan bila ada yg mengigati kelahiran kita dan menghargai kita huhuhu

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

wah bestnya dapat hadiah mesti dari suziey kan....tahniah

[-suziey-] said...

ouch..sebak plak aku rasa..huhu..ish malu aku..susah2 je buat n3..thanks babe! erkk lupe nk tnya..muat ke saiz sandal tu? aku teka jek..:p

Gieyana said...

Mummy Ayu

kekeke..nie ayat2 CINTA utk sahabat nie..hahaha

Gieyana said...

kak ieda

betui2 kan..mmg terharunyaaaaaaa....

Gieyana said...

Anje

thanks yer..A'aa...x sangka nie..:D

Gieyana said...

Suziey

cool babe...kekeke..ku rs as a appreciation dr entry nie wlaupon ko segan..tp x kira nk taruk sini gak!hehehe...take care dear!

eT said...

sonoknyer dpt hadiah...
yg pntg ingatan tu kan...

♥MAMASYAZA♥ said...

tetiba teringat sahabat lama kat putrajaya. dear pn. thazrina, aku winduuu kamu

Nana said...

wah beznye
dapat ole2 dari kota mekah

Ummi Eisya said...

indahnya dpt sahabat yang mcm tu..