"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, March 15, 2011

kita hanya boleh follow 300 blog saja ker?

Soalan cepu emas nie? saja tanya...psl ku nk add blogger lain tp x boleh psl limit utk 300 blog jer..so mn2 yg x aktif, maksudku..dh lama x update blog mmg ku dh remove.. dgn bahasa yg ikhlasnya..ku x kenal.. so nak tanya uol, boleh ker nk add more than 300 blog? uols kan terror..ku malas nk godek2 cari tutorial kat Google..sure boleh kan?

15 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

oo ye ke?
alamak baru je tau pasal ni..
tlg jgn delete saya hehehe
still mau jadi kawan..eceh~

yang kalau ada sape2 yg tau..gtau i jugak ye..tQ

SyUhAdA said...

ntah la..
yg psti ada limit..
tp x tau smpai bape limit dia..~

ch@ said...

ahaaa sama ngan kita, kalau dah kalau dah sebulan tak berupdate, memang babai la. hihiii. kejam ke eh? takkan.

mama tisya said...

tk silap aku 500 blog bole follow

Gieyana said...

mama Tisya

wehh..x aci, ku leh follow 300 ja bebs..so kalau nk add kwn br kena remove yg lain..huhuhu

Gieyana said...

pinkymama

a'aa dear..mmg da limit..sy punya 300 jer..lebeyy x boleh lak!huhu

u punya ai x delete lah..no worry k..hihihi..:P

[-suziey-] said...

eh ye ke..erkk aku xpasan plak..rsnya x la..sbb aku dh follow beribu dh ..ok jek..cer tgk setting ke..hehe

noor said...

lorr baru tau 300 ajer ker..?

wantie said...

lorrr.. cam tu ke. aku pun idak tahu ler. mungkin aku follow tak sampai 300 lagi kut. sebab tu tak kuaq pun warning tu. hahaha

SyaNa said...

ooo ade limit ek??
aku pn xpernah check

J@J@ / Bini The Rock said...

samalah! aku tak pernah tau pun hal limit limit nih!

mungkin belum jejak 300 kottt...

~ yus ~ said...

mmg tahu limit 300 tp tak tahu cara lain nak tambah tu...:(

FarhanaDr said...

Kalau akak gune dashboard untuk add orang yang nak difollow, memang boleh sampai 300 jek.. Tapi kalau akak follow ikut widget follower dia yang ada kt dalam blog tu, akak klik jek follow. Kat situ boleh follow banyak jek blog..

Saya skarang gune widget tu, follow dekat seribu lebih dah.. Tapi kadang2 ade blog yang tak letak widget tu.. So kene add kat dashboard laa.. :)

Mama Zharfan said...

rasanya kalau follow via google friend connect tak de limit..so far me dh folo 600 lebih sbb join contest punya psl

Cik Wanie Ghani said...

yup,
mmg 300 saja yg kita bole follow,
sbb tue yg mana org2 baru follow wanie,
wanie x bole nak follow blk,
sbb dah penuh,
kalau nak jugak,
kena buanglah skit,
hurm....