"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, March 21, 2011

Koleksi Si Comel dengan "Kolam"nya...

Si Dia sangat teruja bila balik kampung Nenek dier...pasalnya..dapat berendam lama2 sampai bibirnya bertukar kebiruan gitu....






Ummie!! Nureen, berenang..berenang! waktu nie ler dier gigih terjerit2 bagitau ku psl dier suka giler berenang di sini menggunakan besen besar kepunyaaan mother in law...^_^

^_^ I Love the 1st and 2nd pic..
^_^ Busy last week due to attending for da company External Course..

12 comments:

MrS. F!zA said...

hikhik..kt kpg mmg diorg msih gunakan besen besar ni kan..sama la balik kpg rendamkan darwisy dlm besen nenek dia..ekeke

Farra Dhelina said...

sukanya dia ye!! budak2 dgn air, mmg! hehe

♥MAMASYAZA♥ said...

ingat ami kecik2 dulu, suka jugak berendam ngan besen besar camtu, tapi slalu nak berendam kat bwh pokok dokong yg rendang, sampai besen tu pun dah tak daya nak tampung berat badan dia...hehehe

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

ahahaha ni kalau miqa join abis lar..
budak2 mmg suka main kan u..
dapat berendam berjam2 pun ok lg..
nureen makan gambar muka dia.. ;)

Gieyana said...

Fiza

betui2..byk kegunaan besen nie..utk buat tadahan air n membasuh..kekeke

Gieyana said...

Farra

betui2 kan..mmg suka benor diaorang ngan air..kekeke

mama tisya said...

nureen potong rambut ke?best berendam tu..ehehhe

ibu_Arifa said...

bestnyer berendam....boleh mandi sampai kecut jari tangan kaki...hihihi

Ummi Eisya said...

suka pic yang 1st..cun..air tu cantik..model pun cantik..

Sidratul Muntaha said...

ahaha
setot pun samalah mcm ni kak
tpi lagi dahsyat...
tabung air pakcik dia berjual kat paso mlm dia nak layan rendam bdn dia yg beso tu.
ahhahahaha..
seb baeik pakcik dia sporting..
dia belikan besen lagi beso siap2...
huhuuh

el said...

awwwwwwwwwww nureen sayang sudah 4 tahun ok..jgn bogel2 eh...hahahaha
sejibik cm danish suka sgt berendam dlm baldi besar tu

Nana said...

eh nureen ptg rambut ke??
nampak lain bile rambut nureen straight kena air hehe
nampak dah beso sgt