"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Saturday, March 5, 2011

Mak Cakap....

Nureen..pakai pampers k..nnt tidur malam Nureen basah...!! Aku suruh dier pakai psl kang basah lak tilam....Pastu Nureen jawab.."Mak cakap, x yah pakai pampers psl Nureen dh besar!....


*************

Aku marahkan2 Nureen psl sepah2kan barang kat rumah.....Pastu Nureen jawab.."mak cakap, Ummie jangan marah Nureen taw!.....Jangan lah marah!

*************

Aku dan hubby tengah gigih2 menyembang kat dalam kereta..selalunya mcm2 topik we all sembang....Pastu Nureen jawab.."mak cakap, janganlah bising!...
Opss..nanti saya akan cakap.."mak Cakap! dekat Ummie lagi....


^_^ Arghh...since skrg dia pandai berkata2..sket2 mak cakap..sikit2 mak cakap..smpai biol di buatnya...
^_^ Tenet kat rumah mcm sipit siput sedut..cfm nk tukar lainnyer service provider lah!


"Mak = baby sitter Nureen"

13 comments:

padle said...

hehe..nureen sudah besar!!

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

aunty kata..nureen sgt chomel okeh!
baju warna pink itu...auwwww so sweet..
aihh bile la nk dpt gegirl ;p

♥MAMASYAZA♥ said...

samala cam anak2 akak pun. apa saja yang tok umi (mak akak) ckp semuanye benar2 belaka..hehehe

el said...

hahah comey je nureen kata gitu..

Mama Zharfan said...

nureen sgt comel :)

nanti nak mintak tlg gie vote :) tq yer


nak menang purse clarks ori? jom vote!

Ummi Eisya said...

hahahaa..amik ummi ye..semua mak kata..cute ar nureen ni..

Nad @ MamaZakwan said...

nureen sudah bijak berkata2.. :)
seronok mendengar nye...tp letih plak nak layan! hehehe...

Cik Wanie Ghani said...

amboi semakin petah yer dier,
hihihihihi...
suker tgk gambar dier,
hihihi

ieda said...

nureen dah besar lah mummy :)
jgn marah2 nanti nureen pulak babab mummy ekekkeke

Amyna said...

Hehee...
so cute telatah nureen.. tak sunyi di buat nya... :-)

Farra Dhelina said...

hahaha abih nureen gi pakat sekolah kan semua org ye..clever girl! hehehe

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

nureen nnt habaq kat ummi..fm dh sampei..
yeayy aunty suka!
tenkiu larling =)

Edy Zaidi said...

budak2 kalau dah pandai cakap mmg tak terlayan..hehe