"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, March 28, 2011

Nureen Dengan Pasir mmg tak dapat di pisahkan..

Teringat story yg FarraDiaries buat ritu..seyess, mmg sinonim sangat dengan Nureen! Rasanya kanak2 lain yg membesar pon suka main2 dengan pasir kan! But Nureen really addicted to Sand. Al Maklumlah kat Penang mmg dier kena kurung. Tak boleh keluar dari rumah...So bila dh dpt keluar dari rumah, especially balik kampung..Nie ler lagaknya!..



Siap baring tidur lagi bebs atas pasir nie! sabar jer!

^_^ Location: kat umahku...

9 comments:

a t i E n a b E r n ! said...

wow .. comel nye die .. but , kenape suke main pasir...nnti kulit rsak maaa .. haha . padahal .. atien lagik suke main pasir pntai . heheheheheheh .

Mama Zharfan said...

abis ler masuk pasir dlm rambut tu hehehe

MrS. F!zA said...

mak aih..siap landing lagi tu..takpe pasir situ cantik2 tk kisah main pon..ekekeke

zamdotcom said...

tu hint2 nureen suruh mama dia beli rumah kat tepi pantai la tu..hehehe

p/s: suka pantai

InaAchik said...

wah, siap berbaring segala yer dak nureen ni...

mama tisya said...

ganas nureen siap tdo lg ye...hehehe..tisya rsnye br 1st time je bermain ngan pasir time p langkawi time umur 2thn dlu

CuTeMiUt78 said...

yup.. memang pun sama je ngan mirul.. kemain lagi nureen siap baring2 atas pasir lagi..

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

mak ai siap baring lagik, ada sorang budak tak suka pasir sangat2 anti pasir namanya damia nurin balqis, kalo tiap kali ke laut mesti dia rasa geli nak pijak...ape punyer peel la

Farra Dhelina said...

astaga nurennnnn!!!! hahaha