"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, March 1, 2011

Saya Mmg suka kan Durian!!

Ummie belikan durian baru2 nie..Alaa..bknlah! Ummie dan Abah yg belikan..Durian D24..sebiji RM26 kot..tapi mmg sedap dan saya mmg addicted dengan buah nie..

Saya mmg tekun taw! dalam sebiji durian nie 3/4 adalah milik saya! lalala..

^_^ Seriusly kerana sebiji durian..keesokkannya ku bersalinkan Nureen..tht why skrg dier hantu durian! aduyaiii!
^_^ Nak cari Durian lagi lah!...:P

16 comments:

cikmOt said...

ishh...makcik dah terliur ni..
balik ni nak singgah pasar beli durian la...sob sob...

CuTeMiUt78 said...

wahh.... nak gak... untung la nureen skee mkn durian... cam mirul tak berapa skee la plak

ch@ said...

sedapnya, aunty nak minta sikit. nak minta kat uncle, uncle tak balik lagi la nureen. hehehe. meleleh air liur.

mamalieyna said...

waaaah dapnye nureen mamam duyan..kt sini pun dah mula org berjual sana sini..tp keinginan takdo la..hu~ apa ke halnye taktau..hu~

SyaNa said...

ari ni 2 blog aku baca update psl durian
haaishh mcm membakar aku suh beli durian jek
aku pun HANTU durian gak ni

SyaNa said...

ari ni 2 blog aku baca update psl durian
haaishh mcm membakar aku suh beli durian jek
aku pun HANTU durian gak ni

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

uihh aiii sedap nye layan durian!
meleleh~
aunty pun antu durian ni nureen =)
x de musim plak kat sini..

bgs lar awak nih..mkn mcm org besor ;)

MrS. F!zA said...

mak aii dh lama tk mkn duyan..trgt msa pregnant haitu mkn jgk tu sbb tringin..

d24 durian jnis ulas besar2 la kan...dapnya nureen!!!bak sikit.

Farra Dhelina said...

alahai comel nya hantu durian umie ni!! hehehe..no wonder lah nureen suka ye kak..rupe nya akk mkn drian dulu sblm bsalin..

wantie said...

Waaa... nureen tolong. mak cik pun suka makan durian. Selalu dok lalu kat Jelutung Market tu petang petang, nampak durian, telan air liur jer.

Dah bedak berbiji biji tapi still tak puas lagi.

boleh la join dengan Amirul,hantu durian!!!

Naimah SiDiK said...

heheh.. syok tgk budak2 lalu makan durian nie.. anak aku pun makan durian coz tgk si OPET (Upin n IPin 2 makan).. kalau x haram laa x sentuh pun....
tp aku dlm ngandung mmg alergic btul ngan durian...ngandung si sulung or si Qisya nie.. mmg x leh baw... muntah jaa

Syakiela said...

kiela pon suke durian jugakkkk,tp skrg nie masih mahal lagi hargenye

eT said...

org jual durian skang ni kaya...
kecik2 pon jual mahal...haisshhh...

Putri_Aizat said...

sedapnyer durian....nak sikit nureen....

Cik Wanie Ghani said...

saya juga adalah penggemar durian,
saya juga suka mkn durian D24,
hihihihi:)

x sabar nak mkn durian Balik Pulau:)

Ummi Salsabila said...

sedapnya doyan!