"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, April 15, 2011

Dalam bas pon boleh berpayung...


Kelakar lah bila tgk picture nie....apsal berpayung lak kan! padahal duduk dlm bas jer..nie ku sempat lg snap picture nih sms dlm perjalanan balik dari kerja bbrp hari lepas! sabar jer kan!kekekkeek...

13 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

eh, a'ah ek..apsal ek..haha, sabar je la..

mamalieyna said...

hahahaha....dia tgh wat lawak tu..apa daa...

maybe payung basuh kot, tokleh tutup,kang jd taik lalat..hahaha..pelik nyer.. =P

NM02 said...

ayo... ape kes ni

syanasaid said...

hahahaa
aku suspek ade org sembang smp tersembur2 air liur
tu yg kawan pasang payung
hahaaa

Nana said...

hahahah lawak gile
dan laki hang amek pic ni ye

ieda said...

ekkekek sib baik x jadi apa2 kat ko dik .. sambil memandu tuu , sempat layie :))

*∽ IZAN ∽* said...

ni namanya aksi buang tebiatt ehehehhe

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

bumbung bas bocor la ini macam ahahahaha..
tu yg pakai payung tu ;p

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

bumbung bas bocor la ini macam ahahahaha..
tu yg pakai payung tu ;p

❤NazirahMoktar❤ said...

bumbung bas bocor kot..tu sebab panas, pkai payung..hehe

Farra Dhelina said...

hahahaha..sengall hahahha

ALoNa CintamaniszLite said...

hmm..mcm2 ragamm..huhu

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

ha ha ha. atap bas tu bocor kot tu yang dia rasa panas tu