"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, April 28, 2011

Datang Sebentar Di Sini...

Di Sini...

Aku datang....



Luahkan perasaan....busy! huks!

rasa mcm mau pengsan!



Tapi persetankan..mood2 yg negatif2 tue datang.....berlegar2....



Geram!



Jadi..



Lebih baik aku Diam!!..

Tak usah menghabiskan sore aku yg lemah gemalai! opss..lunak merdu!



Namun..



Konflik jiwa melanda!



Dan..



Sekarang....Aku berubah!..menjadi pendiam!

suamiku sayang...bawalah daku ke sini lagi! opss..Nureen di belakang kita memerhati kita bermadu asmara..cinta!

16 comments:

[-suziey-] said...

babe..sori aku bz giler lately..ko ade tinggal komen kt fb kan..aku rs lmbt lg nk balik tepeng..maybe june kot..ok jek nk jmpa2 n shooting2..hehe..rindu nk jmpa ko..hiks:p

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

ahahahaha nureen ada juga terselit di belakang..baru ummi nak meoww meoww hehe ;)

Fara_Adura said...

Gie. Asal neh. whoaa daku pom rase mau cuti2 gak neh.. lemau duk tempat yang sama je hek3

J@J@ / Bini The Rock said...

Gie..aku tak perasan sungguh Nureen ada kat blkg. haha! Aku baru nak cakap.."amboi, baik bebeno Nureen tak mo inter-frame sengsama..."

xD

prebetsabu said...

shhhhhhhhhh! (sambil letak jari kat mulut)

Zue AnnaLeeya said...

lorrrr.... ingatkn nureen xde... cian nureen tersepit kt blakang... hehehe...

mummy_ayu said...

sweet.....sama la..daku pun ada rasa mcm nak berholiday tapi kena simpan cuti la untuk pindah umah..leas pindah umah, baru leh pikir bab cuti..

syanasaid said...

CH kah itu???
aku pn lama x holiday
:(

padle said...

amboi ayat...bukan main lagi ye kak gie...hehe

Gieyana said...

Padle

hahah..Ayat Kak G power woo..tht why Abg tergoda...hahahah...:P

Gieyana said...

Suziey

A'aaa..tp ku dh delete dh..mcm x best lak post kt wall ko..kekeke

ok2..no hal babeh! Aku pong bz gak...

Gieyana said...

Pinky Momma

hahaha..tu la psl bebs...Nureen interframe lak!kekekek

mama_umar_maryam said...

heheh,sweet gamba las skali, tgh syok bermadu asmara,kt blkg ade si kecik ;)

MyKhalish said...

so sweeet this pic. nak kt org honeymoon pas kawin pun bole. tp sbbkan nureen terselit. kantoii di situ. hehe..

mama rifQy said...

apakah ini??mood bercintan kee??

Cik Wanie Ghani said...

alolololo,
so sweet....

mana si Nureen,
sian Nureen,
hihihihi