"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, April 1, 2011

Ehh..Ehh..macam mana boleh serupa nih!

Mak rasa macam berada kat Bollywood lah! perghh..alunan muzik2 berkumandang membuatkan selera makan menjadi2 dgn kedadebummnya! hahaha..merepek di sini!

Seyess..lagu hindi nie buatkan daku mengimbas kenangan cinta! berguling2 di taman gitu! owhh itu bkn aku ya! itu aksi2 yg keluar dr VCD lagu tue lah!....kalau aku pon apa salahnya kan! cuma teringat kita basah bersama jer ngan Mr Hubby tatkala nk amik borang maktab dulu! haaa haaa..tu ada yg salah sangka lah tue! basah dek kerana hujan lah nok!..kekeke...Oppss..sudah lari dari tajuk lah!

Ni haa..mcm mn tuan empunya blog leh salah amik garpu kedua2 nya! amik ko! ritu sapa suruh gelakkan owg..skrg sendiri yg kena! seyess igt ms cintan-cintun ngan Mr Hubby b4 x der Nureen lagi, we all berdua gelakkan mamat mn ntah! salah amik garpu!..smlm aku pon jd camni gak nie...makcik tue kasi kedua2 garpu!..rini pon sama! kahhh kahhh..sila gelakkan daku! treatment di hari Jumaat yg indah nie...:D..

Nasi kandar banjir!kahh kahh....Sedap woo!..

^_^ Korang nak ker nasi kandar nie? balik karnag g beli yer! owhh kejamm!hihihi

6 comments:

atty's said...

kenapa gie..nyanyuk ditghari..hahhahahaha..

mummy_ayu said...

sedap tu..saja je tau kamu nie..buatku terlur walaupun baru balik layan pizza...

d'nuraini said...

OMG akak nie la..hehehe..sedap nya nasik mamak penang nie..lama tx mkn nie...

d'nuraini said...

OMG akak nie la..hehehe..mybe terlalu sedap kot kan..sedapnya tgk nasi mamak nie..hehehehe

ieda said...

ekekeek tersalah garpu tuu normal dikk .. akak pun pernah amik salah ekekke malu jewww ..
yg x menahan disini nasi kandaq tuu huhuuh

♥MAMASYAZA♥ said...

wahhh memang banjir, penuh kuah, sedap tu