"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, April 25, 2011

Padang Kota Lama ~ aktiviti Riadah bersama keluarga tercinta

Kesibukkan utk peperiksaaan bukan penghalang bagi Gieyana utk berpoya2! So jgn salahkan sesiapa kalau
result exam keluar nnt so so jer yer! hahahaaxxx!....

Ku nk release ke'stress'an yg melanda diri..di samping anak daraku yg bising mengajak keluar utk ke
tempat jalan2 a.k.a Jusco,Queensbay Mall sinun! x dpt nk memenuhi permintaan tersayang..we all bawa dier ke sini! Tpt yg semestinya menjadi kesukaan dier dan mak bapak dier!

 one happy family....
 owhh..ini semestinya anak2 yg turut dibawa bersama Nureen..
 suka2...
 wahh..wahh..putihnya muka kami dik non! hakkss!
 relax santai d tepi jalan...
 ini lah tpt feveret Nureen...Playground!
 Siap tido atas lantai lgi! sabar jer!
 Uits...dh jam brp dh nie! harus pulang!! tp lepak jap kt sini psl hujan turun daa....
 See...seee..kesan hujan!
Pastu dua beranak nie berlari2an meredah padang...^_^

Kelebihan riadah bersama2..

 Dapat mengeratkan hubungan kekeluargaan, masa dapat dipenuhi dgn aktiviti2 yg berfaedah, dapat cuci2 mata tgk kelibat manusia sekeliling drpd hanya bertapa kt dalam umah, dpt juga anak2 utk mengenal benda2 kt luar sana..

13 comments:

^^nu[dd]yra^^ said...

wah bestnyer dapat beriadah bsama keluarga...dah lamer dd x buat ...;p

MrS. F!zA said...

tgh redah hujan ke 2 beranak tu?ekekeke

mummy_ayu said...

memang best kan kuar beriadah mcm nie..ayu pun lepak2 mcm nie semalam..will share pic & story jab lagi..

e.l.i.z.@ said...

kdg3 kena rilex gak..mcm eli ni lagi la, byk rilex :P

syanasaid said...

bestnye!!!

eh gud luck ok

Farra Dhelina said...

byk nya kete nuren!!

atty's said...

gudluck gie!

♥MiZz-siHa♥ said...

mmg best kuar riadah2 mcm nie kan..

zamdotcom said...

seronok beriadah dgn keluarga kan? ^^

p/s: tiap2 minggu beriadah dgn keluarga

*∽ IZAN ∽* said...

fuh! best best bestt!! nureen suka angkut menan keta dia tuh? tak hilang ker? pandaii jaga tak per hehe

ieda said...

kemana2 pun x per .. asalkan dapat mengembirakan anak2 kan dik ...

itulah yg mengeratkan hubungan kita kan dik :)

♥ Che NamNam ♥ said...

erk anak dara mu main menan kereta..?anak teruna ku plak main menan periuk belanga..hadeii...

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

nape mcm nureen duduk ngan kakak je?
jelesssss nok!