"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, April 21, 2011

Sapa Tak Nak Header Free ko!



ok, giveaway yang ditawarkan hanyalah HEADER buatan CikKaki... walaupon ko cakap ko tak berseni nok, tapi header ko buat cantik bebs! Simple n nice...Yg tersurat dan tersirat dpt dilihat drpd header ko tu nok! 

So, straight to the point...ko cakap ko nak ku nyatakan suka ker idak blog ko kan! Kalau aku cakap x suka, karang ko merajuk lak..then x mo dtg blog aku! Haruu! hax..haxx..Jgn marah nok! nanti cepat tua!
So...terimalah ayat bodek maut aku yer nok!



Saya suka blog Cik Kaki sebab...
  • Paling aku suka..ko rajin dan pandai masak nok! seyess..ku cuba resepi sandwich ko nok! tp ku x guna tuna..ku guna sardin! Ko kreatif mcm chef dan ko ada satu lagi blog..AkuBukanChef
 
  • Pastu..ko rajin jalan2..seronok tgk uols travel sana-sini..teringin gak nk buat mcm tue..tapi aku x dpt nok psl sibuk study..nk tunggu cuti sem, duit lak x der nok! kah kah kah...mcm2 tpt uols dah pergi..satu mesia! sabah, Penang,Terengganu dan bla..bla..bla...


  • Suka tgk aksi sempoi ko bila ko bergambar! nmpak macam x der masalah kt jiwa ko namun dr sudut kecil matamu tue..sure mcm2 masalah ko ada kan! hahahaxxx...mcm ler aku pon!!


  • Pastu, tgk both of U & Achik really Love each other very2 much! Awww awww..dik non suka! Moga berbahgia n dpermudahkanNya dalam segala urusan k!


  • Dan Last but not least..aku tahu, uols sangat2 inginkan kesempurnaan dalam hidup kalian kan! mcm yg pernah aku lalui dulu!Jangan sedey, gusar yer dear! yg penting pasrah, tawakkal dan terus mencuba! Insyaallah..Kesempurnaan tue pasti milik kalian...


  • ok itu saja kot...saja cuba psl aku taw..hrpn tipis nih psl byk yg berkaliber dlm menjointkan diri dalam GA/contest nih!..

DAN..

Happy Anniversary yer! Moga hari2 uols penuh dgn CINTA k!

TARIKH TUTUP PENYERTAAN:
1 May 2011 (1:00 pm) ~ tarikh penyatuan cinta terulung INA-ACHIK (sgt ulung taw! sekali setahun jer!!) nak joint..click banner yer!

2 comments:

InaAchik said...

ko naper join jugak... header ko dah cantek! aku x mampu nk wak header cam ko ni wei... huhuuuu...

nway, terharunya aku baca coretan ko ni... nway, gud luck bebeh...

Nana said...

wah banyak point2 ni
good luck