"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Sunday, April 3, 2011

Sedetik Lebih.....

Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...

 Abah Dan Ummie layan jiwang kejap sementara menunggu Nureen yg 'zzzzzzz' dalam kereta! berkali-kala mcm nie mmg bestttt kan!

^_^ Seyess lagu nie mmg best kan!hihii

10 comments:

MamaRifqy said...

wahh...berdating disaat anak tidoooooo!!!

Gieyana said...

MamaRifqy

Tunggu Nureen terlena dlm keta tue lama sgt..so parent dier gigih berposing..kekeke

Nad @ MamaZakwan said...

lagu ni ber'hantu', huhu!

dengar jek, trus takleh nak wat keje..

sbb sgt khusyuk dgr suara yg besh itu, lirik yang besh itu, melodi yg besh itu..

waaa...!!!!terngiang2 smpi skrg anuar zain nyanyi!!!!

Cik Wanie Ghani said...

wanie pun suka giler lagu nie,
liriknya yg menjiwai hatiku,
cheaaaahhhh:)

mummy_ayu said...

suka sgt lagu tu..best..
wah..posing2 berdua...memang romantiks.. i like....

fazilzura said...

dh selamat menjadi ring tone haku beb ... mmg giles dgn lagu ni

ch@ said...

tiba-tiba teringat merong, oh merong yg perkasa. hihiii.

d'nuraini said...

yup memang best

Ummi Eisya&Amani said...

suka gak lagu tu..posing baik tu..

padle said...

weeeewitt...entri jiwang!