"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, May 4, 2011

Aku Menangis!

 Sangat sedihh...


Sedih giler!


Nak nangis smpai guling2..


Guling-guling mcm zaman kanak2 dulu..


Tapi...


MALU!


Indahnya Mainan perasaan tue kan!

Then..memang betul lah..
Aku...


Menangis!


Nangis kerana tak nak balik ke Penang..tapi Ummie tetap nak balik jugak!

^_^ Seyess..best balik kg! Smpai Nureen x mo balik!
^_^ Terima kasih buat kalian yg sudi utk datang sini..! korang mmg baik lah!
^_^ Indah emosi ini..


7 comments:

mama rifQy said...

hiksss !! comey je nureen..ngajuk la nii

Cik Wanie Ghani said...

alolololo,
siannyer si Nureen nie,
tue blum lagi jumpa ngn aunty wanie,
nanti trus melekat kowt,
hihihi

Farra Dhelina said...

haha ingt kan knp...

[-suziey-] said...

erkkk ni sape yg nangis..ummie ke nureen..aku confuse jap..ekekek:D

Gieyana said...

Suziey

kedua2 menangis bebs!hahhaaha...sila jgn confuse yer..ekekkeke

fazilzura said...

alahai cian nye nureen , ni sapo yg wat ni

♥MiZz-siHa♥ said...

siannye nangis cam tu...