"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, May 11, 2011

Mode: Busy!

Assalamualaikum...

Tak berkesempatan utk menghupdate kat Teratak Kesayangan Gieyana nie.. B.u.s.y! Lah...Seriusly..Now tgh rush to clear kerja2 yg berlambak2! Claims kt sana sini..Tmbah pula besok Ai nk cuti! So, dapat lah "Sun"Light Lunch dgn Mr Daddy without Nureen besok! Yess..I Likee! Lama giler tak ngedate ngan dier time2 weekdays cenggini!

Kerja mmg sgt berlambak2, Credit project, Claim, Fund Transfer n bla..bla..bla..Smpai tersalah taip Wells Fargo Bank menjadi Wells Fargo Berhad! Sabar jer kan!

Anyway, Thanks uols psl sudi datang sini walaupon x berhupdate this few days! Sayang korang...

^_^ Syukur dgn limpah Kurnianya...:)

11 comments:

mummy_ayu said...

sama la kat sini..busy gak...

yunz_02 said...

amen... :)

padle said...

bz ye kak gie..sabar2...nseb bek la sy br stat sem..xde la bz sgt...^_^

Fara_Adura said...

Wahhh beshnye keje bz2 pastuh ngedate kan.. besh2
Selamat bercuti2 n bekerja gie.. jg diri

ieda said...

huhuuu x per dik work goes 1st :)

PinKy MoMMa said...

x pe2 settle kan cepat2 nnt leh back to blogging ehehe ;)

bestnye pi date tu hukhukhuk..nak jugaaa ;)

wantie said...

hahaha.. biasalahkan kerja. Aku sekarang tak berapa bz sangat. sebab tengah jadi trainer. So, banyak ler kerja aku yang aku dah pass kan kpd budak baru.

Yang bestnyer, dia ckp aku ni trainer yang penyabar. Sabor jer la..

Gieyana said...

Mummy Ayu

tue ar kan..

Gieyana said...

Yunz

Thks..:)

Gieyana said...

Padle

A'aa..bz jer lately..owhh br start sem yer..sm ar akak this m/end..

Gieyana said...

Fara

Thks ya..hihi