"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Saturday, June 4, 2011

LIVE ~Happy Weekend..

Assalamualaikum..

Amat jarang actually Gieyana buat Live update. Most of my entry adalah auto-published..hihihi

Live bersiaran dari Kampung, kt Home Sweet Home....psl sekarang aku ada dua internet connection. Satu P1WMax dan satu lagi Maxis..tapi kt sini cuma da Maxis jer..so sedikit laju kalau d comparekan guna kt Penang sana..Lembss giler!

Kejap lagi nak balik umah mak..ronda2 kampung..mandi sungai...jalan2 kat sawah padi...jalan2 kt kebun ayah! weee..bestnyerrrr!

Kalau rajin leh naik bot ayah kt Tasik Pedu..hihihi

So uols..selamat bercuti yer! Bestnyer last minit balik kg...

6 comments:

atie @ ejay said...

cantiiknya gambar ni... mm nak tanya la, gambar2 kat belog nih guna dslr pe?

♥MAMASYAZA♥ said...

wah dah lama tak jejakkan kaki kat tasik pedu nun

Gieyana said...

Atie

MAcih2..owhh..kita guna Nikon D80 & edit sket2 guna software Photoshop..:)

Gieyana said...

MamaSyaza

sy slalu kalau balik kg n nk g umah mertua mmg ikut sini..dh ada highway nk pegi sempadan kt Durian Burung utk ke Thailand..:)

InaAchik said...

perghhhhhhhhh!!! terbaik r gambar ni beb!

Ummi Hanie said...

balik kampung ... sonoknyee ...

tu la...BB ni ikut connection tmpt jugak...