"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, June 2, 2011

Si Cilik tue ---> Demam

Assalamualaikum...


Kadang2 Allah Taala berikan kita kesihatan yg baik..dan kadang2 sebaliknya...
Begitu juga pada kita kan!

Hangat! bila bersentuhan dgn kaki comel Si Cilik...
Di raba badan2nya pon begitu...
Di Sentuh dahinya pon begitu....
Si Cilik terjaga di awal pagi...kedengarannya Meminta..
Segelas air Ribena sejuk dari peti sejuk Pd Mr Daddy! Si ummie buat2 kemalasan utk bangun dr tilam yg empuk!

Ini adalah permintaan dia yg semestinya di penuhi tatkala sihat mahupon tak!

Adeeii..Mak nk marah tak smpai hati nok! Air peti sejuk di awal pg..bukan sekali dua namun berkali2!
So, hari ini, Mr Daddy willing to amik emergency leave psl nk menjaga!

Ummie senantiasa ada buatmu..Ummie slim giler time nie in year 2009..sapa2 yg menternak lemak byk2 sudi transform kt daku?? kekeke...Owhh Cameron! Nk pegi this weekend but Hubby kerja lak! Aduyaii...

 
Tapi..

Si Cilik tak mau..
Nak pegi umah Mak..
So..Si Ummie pergi kerja...Si Daddy pon sama..Kelewatan keluar dr masa biasa..
Jalan Jam giler! Excident pula!..so, edisi mencilok mcm biasa..jam 8.27am kt scanning! perghh selamat!

Buat Anakanda...

Moga cepat sembuh! tp Ummie rasa Si Cilik Ummie sudah nak sembuh, psl pagi tadi pot pet..pot pet non stop!
Si Daddy ckp, Anak Abah Strong!
Be a gd girl k!

10 comments:

d'nuraini said...

nureen nie...m0ga cepat sembuh ya dear..dah besar kamu,lama tx jumpa kan...hehehe...

fazilzura said...

alahai cian nye , nureen domam yee..
domam nak beso kut

Cute MuM said...

semoga cepat sembuh nureen..

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

moga cepat sembuh k, ari tu balqis demam la ni memnag musim la

tiha said...

Salam Perkenalan
marilah join kontest blog saya dan marilah beli brooch di blog saya :
http://fasham87.blogspot.com

Mama Zharfan said...

memang risau kalau anak2 tak sihat kan
moga ur lil prince cepat sembuh :)

u slimmmmm sgtttt :) jeles me hehehe

Hanim Najib said...

ce soh dia bc entry mummy nih..terbaekkk punya ubat nih..kaseh sayang mummy nih trus leh wat dia segar buagr sihat kembali..hehehe..papepn get well soon dear..muahh3x..

PinKy MoMMa said...

ummi amik la lemak ku..ku jeles tgk body mu..mcm kakak je biler jalan ngan nureen huhu..

sayang nureen..get well soon ya..
cian ummi nnt nak berjimba dihujung mggu huhu..mcm x paham perangai ummi kamu kan ekekeke

mama tisya said...

smoga nureen cpt sembuh

InaAchik said...

moga nureen cpt baik...