"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, June 21, 2011

Tak Nak pakai Baju...x malu lah!

Cakkkk!

Budak2 mmg ada moodnya kan! Kdg2 mmg payah nk pakai baju!see..see...Nureen x malu!

^_^ Tetiba thinking of Nureen pabila jumpa patung display yg pakai underware kt Mall..sure Nureen tegur  "x malu lah!" Aduyaii..

14 comments:

cikmOt said...

ishh nureen tak malu lah...makcik plak yang malu...hehehe

Ciklinn said...

auchh cekcinyerrr...

mummy_ayu said...

wah..cekci la dia..

adarnadzmie said...

budak2 ni ada waktu klu x nak pakai bj memang suruh pun buat dek ja...hehe.. mcm anak akak jugak...

@e_da said...

alamak nureeen cayang.. awak anak dara tau.. namo namo tak pakai baju.. malu tau.. heheheh

fazilzura said...

alamakkkkk nureen , seksi nye... akil x suke kalau x berbaju , dia malu ehehehh ..

smp pak ajil pun x leh kalau x berbaju, kang dia tarik puting..kahhh

puterinuraqiliah said...

x pe..kecik lagi!
kan nureen kan:)^^

Mama Zharfan said...

hehe cekci tu :)

el said...

danish lak suka pki baju
aku yg pening kalo time panas2 suh la dia jgn pki baju t peluh2..tp dia nak gak..katanya malu la mama...tp aku paksa gak nti abg peluh..baru dia oklah mama hehehehe

InaAchik said...

seb baik nureen...
kalo mamanya yg xnak pakai baju camano eh tu? hehehee

ibuayahdamia said...

hehe...tak malu lah...

Gieyana said...

CikMot..

mama dier pon rs malu gak..hahaha

Gieyana said...

InaAchik

hahaha..Mamanya cuma x pakai bj kt dlm bilik jer! opsss...hahaha

mamaacha said...

samalah dengan Acha...lagi2 klau dia nampak baba dia x pakai baju...so itu dijadikan alasan