"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, June 20, 2011

What I've Got In My Bag?

Dia tnya soalan nie..Opss..bukan lah..kat baju Si kecil nie ada soalan nie...


Jeng2..Ini rupanya! perghh makan nie smpai pening! 2 biji Rm25...

Uols suka durian juga kan?

10 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

fuhhh durian, mengancam tu

MrS. F!zA said...

hikhik..mkn sampai lebam! bru ni balik kpg tk jmpa durian nak beli..skrg dh jmpa sini.. nanges!!!!

Cik Wanie Ghani said...

nie doyan mana nie?
wanie x sempat nak pi mkn doyan Balik Pulau lagi nie,
huk huk huk

el said...

wow doyan
i like doyan
ni nk kena carik ni
kena ngelat pantang lah gini ahaks

SyaNa said...

aku hantu doyan
heheee

~Siti Hajar~ said...

perghhh...my peberet fruit duyan..

dpt mkn duyan ni Gie lalu blkg pn xprsn dah..ekekekek

♥MiZz-siHa♥ said...

kt laki bini xmn durian...padahal kat kmpng merua siap ade dusun durian lg..hehe

fazilzura said...

akil sgt suke doyan key ..

izazi said...

oh tidak !!!!!! it's durian ..kat kk durian mahal sangat!!!!!
rindu kat durian huhuhuhuh

Ummi Eisya&Amani said...

doyan ke...ooo sedapppp