"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, July 6, 2011

Breakfast yg Simple : Namun cukuplah utk seisi keluarga

Syukur...blurpppp...Alhamdullilah...walaupon simple..cukuplah mengenyangkan perut family kecikku ini..^_^
Ini kira mood rajin utk memasak..tue pon sekadar nasi goreng kosong+ keropok jer...Kalau bertambah2 rajin, mak beli jer kat kedai! kui kui kui...

Pic yg kelakar..mcm2 ada kt sini!family members pon ada..kah kah..:P

^_^ Sure uols rajin buatkan breakfast kan? ker suka beli jer mcm ai nieyh!hihihi

11 comments:

PinKy MoMMa said...

aduh keropok tu yg wat sedap tu yang ;)

ada masak gak nak wat bekpes hehehe..main tunjuk tunjuk je ;p

Zie Fauzi said...

Kami jarang breakfast pagi2...paling2 awal pun dlm pukul 10-11 pagi..

KAlau awal sangat,perut suka meragam..

el said...

nasi goreng sllu wat sbb belen nasi smlm hehehehe

mummy_ayu said...

yg simple tu la sedap dear..

@e_da said...

alamak sama pinggan kita.. baru beli kat langkawi aritu.. tp lum guna lagi.. hehehhe

Gieyana said...

@E_da

hahaha..kita serupa..nie kakak ai yg belikan for me..:)

alyyani said...

KEROPOK PELENGKAP NASI GORENG TU. WEI SET PINGGAN MANGKUK KO, AKU SUKA! :D

adarnadzmie said...

ok le tu... rezeki tu...

fazilzura said...

waaaahhh sodapppp

Ummi Eisya&Amani said...

cantik la pinggan tu..hihi..sedap kopok tu..

Edy Zaidi said...

kalau org bujang, beli je la jawabnya...hehe