"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, July 21, 2011

Mereka Berdua Kesayangan Saya..

Nureen x nak Ummie..Nureen nak Abah! Please..pleasee..
Nureen x mau Abah..Nureen Nak Ummie! Pleasee..pleaseee..Huks! Kerana inilah saya rushing dlm menuju ketpt kerja! tepat 8.30am smpai opis kerana memandu ala2 F1.

Saya + Mereka..Saling lengkap melengkapi..Syukur kerana mempunyai mereka dalam hidup saya!

Saya Sayang Mereka..Penawar Luka dan Lara Saya!

4 comments:

Lelaki Ini said...

nak gnting rmbut juga..
tapi esok je lew!

fazilzura said...

sonok di samping org2 tersyg


beb , aci edit 1 gambo weols ..

CT said...

bagus ada sikap yg cukup mdalam dgn anak-anak. mereka akan menghargai kita bila kita tahu mengharagi mereka

yanie anuar said...

ziarah n follow