"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, August 3, 2011

Saya rasa Saya, dot.dot.dot....

Tengok gambar nie...saya rasa saya....

Nampak GEMUK!!!kah3...mmg kelakar jer..mcm pregnant pon ada..:P

13 comments:

PinKy MoMMa said...

mana ada gemok..adehhhh.. ;)
jeles tgk kamu selim jer..

errr ke betul2 kamu preggy yang?

NM02 said...

ke....







mmg pregnant?

@e_da said...

ishhh maintain kurus lg tu...

ak yuyunz said...

*thumbs up* slmt semuanya yerrr... :)

Sidratul Muntaha said...

ke itu symptom - symptom awal?!
ekeke..

el said...

hahahaha a'ah lah cam peknen..ke mmg saya rasa saya dot dot dot dot

papepun tahniahhhhhhhhhhhhhh
take care

Naimah SiDiK said...

dear.. nureen dah besar bley la, Sementara muda nie kan kan.. hihih

Cian nureen x dak kawan taw!!>. hihkhiks dia x mintak ka wei?? Teribat teringat time dedulu anak aku dok mintak nak beli baby kat kedai!!.. hahahha lawak sesangat!!.. la ni dah ada adik xcited terlebey... hihi

*∽ IZAN ∽* said...

Ahahahaha..!!!

camne tuh..?

kalau izan mmg dah lama dah dot dot dot... lemak tepu naik sana sini eheheh

fazilzura said...

xde le beb ... tu myb psl bj ko tu je .....

♥MAMASYAZA♥ said...

mana gemuknye cam tu, dah slim. akak ni aje yg gemuk

Cik Wanie Ghani said...

baju akak kowt,
atau akk mmg pregnant?
jeng jeng jeng

ieda said...

ekkeke akak pun ramai yg tertipu cakap akak ngandung , padahal akak rasa muke akak bambam je ekekek

Ummi Eisya&Amani said...

hihi..masin mulut ko..ada betul nanti..hihi