"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, September 5, 2011

I'm Back!!....tapi Jiwa masih di kampung terkenangkan Nostalgia Aidilfitri yg Indah..

Asssalamualaikum....


Short update sekejap...perghhhh..penat x habis2 lagi nie...Saya baru jer smpai semalam...harini dh bertungkus-lumus di opis utk selesaikan kerja2...tapi jiwa still berada dikampung...cepat kan masa berlalu!

Rindunya kt Teratak 51. Rindunya kt Mak & Ayah...rindunya adik2..rindunya kengkawan dan yg paling dirindui, Nostalgia Aidilfitri..x sangka yg jauh kita dekatkan..yg dekat kita rapatkan...tapi masa mencemburui utk terus sama2 bergelak-ria..bergurau-senda...Kalau boleh nak jer habiskan masa bersama2..tp masing2 ada komitmen kan...so Kehidupan harus diteruskan...

Aperpon...Selamat Hari raya Aidilfitri buat semua...nnt saya update cerita Aidilfitri Gieyana's sekeluarga yer...Love...:)

2 comments:

Ijah EmoTemo said...

selamat hari raya ! :)

Ummi Eisya&Amani said...

mmg betul hari raya tu boleh merapatkan apa yang jauhkan..setuju sgt..masa ni la,nak jumpa sedara yang memang dah lama tak jumpa..mmg rindukan suasana tu..