"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, October 20, 2011

Nureen With ANGRY BIRD...




 Budak2 byk yg suka aksesori "Burung Marah" nie kan! My officemate yg kasi nie for Nureen...^_^

13 comments:

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

ab NI TGH FOFULAR SKARUNK
COMEY..WAJAH NURREN

d'nuraini said...

boleh jadi kwn ngn saya ler..skrg kumpul angry bird plak..sebelum nie smurf!!

hahaha..peace NUREEN...

wan nurul hezrina said...

sekarangnie mmg femes ames ek jenama angry birdnie=)

Sidratul Muntaha said...

murah rezeki..
angrybird..
hhiihihi

mizzkechique said...

semua angry bird.. haishh... hehe

♥ Elin ♥ said...

wahh nak pinjam boleh..;)

PinKy MoMMa said...

tengah in trend skrg ni yang hehehe..kadang kadang bukan kids jer suka..mama kids pun suka huhu

el said...

tulah rmi yg obvious psl AB ni..tp so far anak2 aku x tau psl AB ni...hahahaha

lieyalatif said...

nureen pun suke angry bird yeak....mmg menjadi fenomena laa angry birds nie....

Neeza.Areef said...

anak2 pn sama suke sama ini karektor skang...ade je koleksi yg nk dibeli

@e_da said...

nureen sama mcm adik mika la.. suka angry bird!

~Siti Hajar~ said...

W/pun 'burung marah' ni bsepah skrg ni, Dalia ttp setia dgn 'Barbie'...hehe

MyKhalish said...

wahhh ramainya bird peliharaan nureen nih.. hbs la kopak umi kena beli berbrg burung marah. hehehe...