"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, November 2, 2011

WW 021111 ~ Tu dia dua manusia nie bila berposing!.

Edisi tayang gigi yer!..:P Anak saya dpt free trademark kt bawah bibir gara2 mencukur..adeeeii!
Treatment on last weekend..Ummie busyyyyy tahap gaban! nnt Ummie story + tempek picture cung! kah kah...

13 comments:

~Siti Hajar~ said...

Blh Nureen geng dgn kakak Dalia la pasni, ada 1 parut 'cantik' punya tang dagu tu...hehe

ak yuyunz said...

nureen cukur apa gie..??

PinKy MoMMa said...

jelessssnyerrrr mcm kakak ngan adik jer huhu..

mamalieyna said...

takpe janji gigi cantik..hehe~

MyKhalish said...

hikhiikk bole wat iklan obat gigi nih.. adoii anak dara, smpt lgk menckr ye...

Gieyana said...

ak yuyunz

Nureen main pisau cukur abahnya..see dia nyer dagu tue da scar...adeei! Tp hb ckp scar tue leh ilang..guna buah pinang muda..

syanasaid said...

adoi ngeri plak tgk dagu nureen
:(

comel..mcm kakak & adik

Gieyana said...

Syana

tue ar..daku ms dia kena tue mmg ngeri sgt psl bleeding..skrg pon luka x brp sembuh lg psl dia asyik garu jer..

wan nurul hezrina said...

senyum tak perlu kata apa2..hehe nampak kebahagiaan ibu n anak pd pic nie=)

Ummi Eisya&Amani said...

mcm adik beradik la..tomei..

el said...

awwwww seriauuu uuuu main cukur2
asal satu je gambo..x puas tgk..ko nieh kan sj je lah...

wantie said...

ish..ish.. dak nureen ni. main pisau cukur abahnya. sampai berparut gitu. mesti nangis sakan bila luka tu kan..

yanti isa said...

bestnya ada orang yg pandai ambikkan gambar .. kalau akak ni selalunya gambar sendiri orang ambik ada je yg tak kena.. nampak gemuk la ...gelap la dll.