"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, December 6, 2011

Teh ais free satu!!

[Entry tidak mengandungi gambar!]

Arghhh! teruk kamu!!!
Mana boleh dapat free!!
Semua berbayar taw!!
Masuk toilet pon kena bayar!!

Saya x peduli!!
Saya nk free!
Saya tgk orang lain dpt free jer!
Ini tidak adil bukan??
Free...free..free!!

Ini yang saya mahu!!

(Owhh, entry ini adalah rekaan semata2! suka suka merapu di senjakala! opss..di petang yg indah!)

Wohoo! entry separuh nk muntah..saya dgn penuh mendabik dada mendapat free ais yer! tetiba teringat entry penuh sejarah dbwh! sila jgn mengikuti saya! psl saya separuh mental di petang nan indah gara2 tgk gmbar 360 darjah! perghhh..sejuk gedisss wooo bila menikmati the ais di dlm bilik bhawa ingin brsuhu 16 darjah celcius! cfm uols pon sama klau mcm saya!

Ok..lastly, sila ceria2kan diri anda yer although kerja penuh mnimbusi diri!

Lawa x blog saya nie? tgk jemu dgn paras rupa yg lama..still under construction!

6 comments:

wantie said...

teh kena bayar. ais tu je yang free.hohoho....

Gieyana said...

Wantie: kamu sgt pandai...:P

Zana Nordin said...

kalau free memang best kan

Myra Jay said...

Sapa tak suka free kan.. :)

Myra suka Teh Ais ;)

::NureeN:: said...

join2.. :)
nak free ja sokmo hehehe

MyKhalish said...

hehe..menda free mmg best...