"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, December 14, 2011

Akaun Nuffnang : Iklan tue menari2...

Assalamualaikum....

Wah wah...iklan tue menari2 lah! suka saya...
Menari2 dgn penuh ikhlas+bersemangat!

Lamanya saya x update psl current earning akaun saya after cashout hari tue!

Skrg nie malu meow2 lak nk dpt BE baru! Insyaallah lepas nie dpt kot psl semuanya dh turun ke ME. Ada rezeki tue ada lh kan!

Saya tgk byk blogger earningnya lajusss jer mcm meter electricity tue! best kn!! dpt ribu-riban! X per, tmpang happy dgn mereka psl rezeki Allah Taala tue dimana2..

Seronok-ronok kan bila dpt earning smbil berblogging nie! saya? ......

AKU MENULIS KERANA SUKA!

8 comments:

Myra Jay said...

Selamat mengumpul $$$ ye :)

Bila ada BE ni kira 1 bonus utk kita la :)

POSH76 said...

Dapat seketol pun dah bersyukur

mizzkechique said...

sy xpernah dpt BE.. hehe

illa said...

Hehehe..illa pun ada akaun nuffnang tuu..tp blog tak berupdate cam org lain..folowers pun tak ramai hahaha..saja suke2 wat blog..huhu

el said...

apa yg penting kebahagiaan ewahhhh

@e_da said...

Alhamdulillah rezki kan

MyKhalish said...

dun worry slowly k... skit2 lm2 berbkt..hehehe..

Zie Fauzi said...

zie nyer nuff dah lama x menari2 dlm blog.. sekadar kejap ada, kejap xda... dan dah x mengharap sgt pd nuff dah.. ada rezeki dgn nuff adala... kalau xde,bukan rezeki namanya..