"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Saturday, December 10, 2011

Aku menulis kerana SUKA...

Aku suka kerana menulis....
Aku menulis kerana suka...

Aku dpt luahkan......
Keghairahan..
Kehidupan....
Kealpaan....
Kenikmatan....
Liku2 kehidupan...

Kdg2 aku menulis kerana ingin....
Mengelami...
Memahami...
Merasai..
Merungkai...
Mendalami...

Namun....

Kadang2..
Ada yg salah menafsiri...
Memahami..
Setiap bait2 kata..
Setiap isi kandungan...
Setiap madah + pujangga ...

Jadi...

Aku menulis kerana SUKA...

Aku SUKA bila wajah kamu dimana2..

7 comments:

ch@ said...

betulll, gie sama ngan kita, menulis kerana suka-suka sahaja. tapiii kita jeles sama kamu gie, gie pandai snap pics. hhuhuu, kena blaja ni.

Eyriqazz said...

teruskan menulis..ianya salah satu tempat utk meluahkan perasaan juga

Eyriqazz said...

P/s : harap dapat bantu saya like,retweet,G+ dan juga komen entry ini :

http://www.eyriqazz.com/2011/11/gadget-impian-eyriqazz-dan-contest-5-in.html

::WafaIrdina:: said...

sy pun menulis kerna suka suki...kdg2 ley release tension lak...heee...

::WafaIrdina:: said...

folo me back yaaa...jgn lupe meninggalkan jejak anda ...masyeh yaa dear.. ^^

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said...

[edulikan apa kata org kan kak .. ;)

teruskn menulis ;)

p.s : blog nmpk lebih ceria kak gie , well done ;)

wan nurul hezrina said...

hehe mmg akupun menulis kerana suka...pada yang kata ada niat lain..pedulikanjer n terus menulis n kata ada ku kisah=)