"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, December 14, 2011

CINTA itu adalah Anugerah..

 CINTA itu adalah Anugerah..
Boleh datang tanpa di duga...
Jadi, awak adalah Anugerah Terbaik Saya!

Nureen mcm mana tadi?

Amboi..org tulis ayat jiwang dia x kata apa pon!

C cuba kau.....
I ingin ku nyatakan.....
N namamu....
T tersemat dalam...
A aku cintaimu.....

Perghh Hebat! meremang bulu hidung aihh!

[Ayat2 x dpt ditulis sepenuhnya psl krg loya+muntah membacanya! kah kah..:P ]


Awak adalah Anugerah Terbaik dlm hidup saya! Hugs!

11 comments:

mizzkechique said...

amboi...jewang pulak.. hehe

Gieyana said...

MK

HAHA...saya dgn hb mmg camni..jiwang karat + usik mengusik! :P

wantie said...

aku tau la tu mood gedik santai dah melabuhkan dirinya ke dalam jiwa sanubari ko...

lieyalatif said...

omg!!

so sweeeeeeetttt tau gie nie....ehem ehem ehem.....

Nad @ MamaZakwan said...

kak g,
baju masa nikah ke tu..?
hehehe...
sweet la akak n hubby
suke saya! ;)

illa said...

Dalam dok sedap baca ayat jiwang tu leh tergelak plak kt ayat meremang bulu idung tuu..hihik..lawak la..

CINTA itu terlalu indah kan??

Gieyana said...

Wantie : owhh..hang mmg memahami. Aku CINTA dikau..:D

D'nuraini said...

i like!!

*∽ IZAN ∽* said...

mood anniversarry ekk!! naik terus kaler bila anak dara tu pakai kaler merah duk tengah2 mama papa yg serba suci eheheheheh

el said...

cam baru pas nikah je tu hahahahaha..awwwwww jiwang sudah maliiiii

mama tisya said...

gmbr nureen mcm die pki bj melayu johor lak..aku suka tgk gmbr korang...best2