"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, December 12, 2011

Jelita + Comel....

Assalamualaikum....

Semua wanita, gadis, ibu dan sewaktu dengannya ingin kelihatan jelita, cantik, menarik, tertarik dan kau mmg deboom! setuju tak??

Saya pon mahu! sambil angkat tangan tinggi2! saya suka kelihatan cantik. saya suka kelihatan menarik.saya suka kelihatan jelita!

Comel?? sama juga kan! saya mahu yg comel2! saya mahu kelihatan comel juga! saya mahu anak yg comel!
Cantik dan jelita serta comel tue bkn terletak pd paras rupa. Yang penting HATI serta JIWA nan murni!

Mari sama2 bersihkan HATI dan JIWA!
 SMILE + Happy always okays!

Location : Kota Kuala Muda, Kedah.

9 comments:

POSH76 said...

alala dua beranak mmg cumil!!

wantie said...

jika hati bersih, jiwa tenang semuanya akan jadi comel & bahagia.

MataHati @ MH said...

sekali pandang mcm kakak dan adik jer..huhu

♥ Elin ♥ said...

stuju!!! :)

Gieyana said...

Mata Hati

Kena dua kali tgk nie..HAHA..

Nad @ MamaZakwan said...

suke banget tgk ini gambar!!! :)

@e_da said...

nice pic...anak & mama...

el said...

nice pic...
hati yg iklas dan jiwa yang bahagia
semua npk cantek dan cumel hehe

wan nurul hezrina said...

amboi seronoknya dua org nie..angin sepoi2 bahasa lagituh=)