"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, December 27, 2011

Salam Selasa yg Blues...

Assalamualaikum....

Uols sihat?? perghhh..bestkan cuti 3 hari! tp x cukup actually! me cuti lagi harini dan ptg nnt nak blogwalking secara penuh semangat! lama gila x blogwalking wooo! kalau time keja mmg x dpt woo! busy! bsok kerja dh tentunya x dpt nk blogwalking psl mntly a.k.a year end closing! owhhh xsabar nk dpt 13th mnth pay! N next mnth quarter pay!Makcik kayooo! (Syukur dgn rezeki Allah n tabung utk cuti2 over the sea Feb nnt)

Ok uols! Mak kt luar nie..take five jap mengupdate! nnt mk trjah yer!

6 comments:

Sidratul Muntaha said...

esok kami coti!!
lala!
coti thun baru.
mmg packed la gamaknya schedule smpai bulan 4 thun depan
tpi yg pasti,penang febuary ni.
huhuh.
mahu jumpa aka!mahu jumpa akak!

*gambo cantikberkat tunjuk aja agak jugak.
*siap sorok2 dlm handbeg sbb malu kamera kecik jer.lense pun pendek.
*kak,ape website yg akak bgi link tu dulu?!
terhilang daa...

~Siti Hajar~ said...

Wow!!!!! Byk tu...

Best utk cuti2 nti..

lieyalatif said...

wah masyuuukkkkk...tahniah tahniah...rezeki nak topup soping2 kat overse tu gie heheehehh

wantie said...

aku suka & syukur bila kengkawanku tetiba jadi mak cik kayoo..

moga moga aku pun menjadi mak cik kayoo gak sehari dua ni

Jejari niza said...

follow sini...

ieda said...

eh same macam akak lahh
cuti lagi ari nie
dan esok ..
hurmm x puas kan nak bercuti nie
sok nak uruskan masuk sek zahrien tuu :))