"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, March 26, 2012

Sedap..Lapar...BEST!

msg2 sure stuck in jam kan pepagi nk stg kerja nie! fuiyooo..tgk nasi nie pon rs sedapnyaaaaaaaa!

hb, nak nando's satu!


10 comments:

SueZ said...

wah...camni punyer nasi pun nampak sedapkan...kena beli bekas nasi yg cantik2 lah...br naik seri makanan kan...hahahaha

http://suezdairy.blogspot.com/

Myra Jay said...

bekas memainkan peranan untuk menarik minat orang ramai :)

el said...

tumpang mkn kt nando boleh hehehehe

PinKy MoMMa said...

sayangku..ai slalu jengah blog kamu yg comel ni..tapi tak tinggalkan jejak uhuks..sntiasa suka tgk gbr2 cantik ini ;)

nureen dah makin pandai dan pandai melaram..snyuman itu comel ok..

lieyalatif said...

comey!!

teringin gak nak nandos gak ler heeheheheh

~Siti Hajar~ said...

mai seberang aku belaje ko..

meh lor..

Dee said...

nice pic..walaupun nasi je..hehehe..

Edy Zaidi said...

mangkuk tu yg buat jadi sedap....

wantie said...

Nandos... glups, dulu my SIl ada kerja kat sana. setahun lebey dia kerja. sekali pown aku tak nah masuk. muahahahaha....

mama rifQy said...

wowww..bestnyeee..nampak dh menyelerakan kak gie