"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, April 13, 2012

Dating Secara berduet..

Sedapnyaaaa....

Now tgh syiok dating secara berduet! Mamat nie setiap masa aku tgk..aku renung mmg jatuh Cinta! wuwuwu

8 comments:

syanasaid said...

hamboiii romatiknye :-)

mizzkechique said...

amboi..amboi...

wantie said...

Apa yang sedapnya tu????

Myra Jay said...

Romantiknyerrr...
Amboi kemain ayat 1st tu..

Nak kata sedap makanan tak dak pun..
Sedap mata memandang kot :)

~Siti Hajar~ said...

ko berduet kat mn tu Gie..???

mata btentang mata comfirm jatuh chenta semula...eh! jatuh chenta semula, jatuh chenta selamanya la...hehe

mama_umar_maryam said...

ececeh..xper..pandang yg halal mmg syiokkk ;)

Nad @ MamaZakwan said...

lomentik lor... ;)
sangat suke!
kalah lisa n yusri =p


hepi wiken sis! :)

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

gambar yang sangat menjeleskan...eh 1st time la tengok gie pakai tudung camtu..