"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, April 6, 2012

Gelap vs Blurr!

Mmg ahhh! ✗ tau cheq nk buat cmna...

Blurrr cam gambar nie!


Nak p ka ✗ nak nih!

Umi kena gak ah masukkan kafein dlm darah! ouchhh Blurr!

10 comments:

lieyalatif said...

due beranak ni kalo posing2 mmg gojes tau....suke lieya tgk!

ch@ said...

kafein dlm darah? mcm mana tu gie?

Gieyana said...

Lieya

Haha..sabar jer uols..tp blurrr ah gmbar nie..:P

Ummi Eisya&Amani said...

dua2 layan posing..best2..

Gieyana said...

Ch@

Haha..minum kopi or Nescafe..tp me prefer Nescafe..:)

fazilzura said...

hihihi awat jadi gitu ...
sapo tukang snap nye tu .. ke time tu lance ado kabus

wantie said...

aku pun wei. sambil baca N3 hang ni dok inject kafein. muahahaha...

kalau tak inject mau stim stim mata aku ni. maklumlah bangun awaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Gieyana said...

Fazilzura

HAHA..saja jer..not enough lighting..Mode manual..n dh nk malam..:P

Sidratul Muntaha said...

xsabo nak tunggu budak2 ni giler possing mcm akak dgn nureen..
adei..

mama rifQy said...

ok je gambar ni wpon nampak blurrr!!! heehehhe...oh i like nescafeE!!