"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, April 2, 2012

Panas..Panas..Panas!

Tetiba hari nie rasa HOT!

mahukan Ini yg SEJUK!

sure uols pon suka eskrem kan!

€#eskrem addicted! Magnum pon sodap!

11 comments:

~Siti Hajar~ said...

Wah BR!!!!

kn p carik Magnum nih...

fazilzura said...

mentang2 i sakit tekak , u tepek gambo eskremmm huhuuhu

Myra Jay said...

Sedap sedap :)
Ala terliur la pulak :)

Zana Nordin said...

fuh...
time2 panas mmg terbaikkk arr kalau dapat eskrem eB...

Nad @ MamaZakwan said...

kat sini ujan..
nak mende panas2
kopi o ngan cucur pun jadik gak, heeh

Sidratul Muntaha said...

sabo jerlah aku!
ahaha.
kat sini sejuk!sejuk!sejuk jer!!
hujan dari pagi...

Neeza.Areef said...

eh...sedap plak nengok

wantie said...

syaya shuka makan eshkrem mahnum tu.

tapi, tak nari nari pun bila makan magnum cam iklan tu. nape ek? hehehe

Br the best. i pun suke.

lieyalatif said...

perghhhh ....kecur!

shark said...

me like eskrim too :)

PinKy MoMMa said...

ni namanyer entry menyiksa diri dan anak tekak hahaha..

cepatlaaa baik batuknya!!!!owh sedap..bila ummi nureen nak belanja aunty ni hahahaha