"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, April 5, 2012

..SEDAPnya MakaN...


sedap ler plak tgk..kebelakangan nie asyik laparrrr jer!

€€#mmg dh lama x main masak2 kt umah tue....

16 comments:

ytekecik said...

Sedapnyer

atty's said...

mihun goreng tu buat kty lapar..padahal pagi tadi pun masak mihun goreng..

wantie said...

hahaha... hg ni kalau masak leh main main plak.

nampak simple je. tapi kalau makan leh kenyang, yg simple pun dah berbayoi bayoi.hehehe

mama_umar_maryam said...

mihun dgn nugget mmg ngam!!! tmbh keropok sket,hahaha

mama tisya said...

bdk2 sure suka yg tgh tu

POSH76 said...

tukang tengok ni pun lapo...hehe

~Siti Hajar~ said...

Ko main msk2 dgn nureen kew?..hehe

Mataku bkn tgk bihun guyeng ko tp alas meja ko yg menarik tu, cun la wei!

::NureeN:: said...

mm.. laki haku baru wat bihun grg 2 ari lepas.. mavelous ooooo

mizzkechique said...

amboi, lain mcm je klu asek lapar.. hehehe

Nad @ MamaZakwan said...

sedap, sedap! :)

PinKy MoMMa said...

yang..ai dari dulu kalau tgk makanan memang sntiasa lapar hahaha bukan sekarang je ;p

ch@ said...

gie, yg sblh frenchfries tu apa? mcm best je.

mamalieyna said...

terliur dibuatnya.. simple je masakan..tp enak tu..layaaaannn...

Cik Wanie Ghani said...

akak!!!!
lapaQQQQQQ

hahahaha

el said...

nape x jemput hehehehe

mama rifQy said...

Makan mmg sodap!!