"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, April 30, 2012

Syioknyaaa balik kampung.....

Aku mmg homesick recently! asal jer dgr lagu sedey2 rasa sebak jer! Time nak balik kg tue pon rs syiokkk dan ala2 nak balik raya kekdahnya! Wohoooo...

rasa bahagianya berada di kampung! best sgt......
Ouchhh! Kah Kah!!seyess, umahku dh terabai dan rumput-rumpai menggemukkan diri mereka dgn jayanya! tp yg plg daku suka, pokok Plumeria pink kesayanganku naik dan berbunga dgn jayanya pdhal ritu semua dedaunnya keguguran...

#nak balik ag nanti...following week g holiday ag insyaallah...wuwuwuwu

5 comments:

mizzkechique said...

bestla dia....

~Siti Hajar~ said...

rumput-rumpai yg sdg mengemukkan diri tu blh dijadikan ulam-ulaman x..??? hehe...

apa pya soklan da, nk kn ketuk kapla la ni, sory Gie...monday blues da...haha

wantie said...

tu dia rumput semua dok nek. saja le tu. nak suh hang menitiskan peluh peluh di badan tuk trim deme.hehehe..

happy je kan leh balik kg. esok aku balik kg gak. umah ayah aku plak this time.

mama_umar_maryam said...

rindu tuan umah die kottt,tu yg tumbuh pjg cpttt ;),slmt cuti2 !

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

bestnye org ada kampung..mmm