"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, April 25, 2012

WW : Sweet Home~Rindu itu datang...

Aku rindukan kesemuanya yg ada di Sini..Mak, Ayah dan keluarga tercinta...perasaan berkobar2 tue tiba! Ouchh..minor adjustment nnt kt sini...nak tukar sana dan sini...:P

23 comments:

POSH76 said...

simple & nice ...like!!!

@e_da said...

wah cantiknya.... mendamaikan

lieyalatif said...

gie mmg pandai deco2 umah...ape lagi nak di deco2 tu....mesti cantik....

Nad @ MamaZakwan said...

ada cawan ke kt kaki krusi tu..?
ke lilin?
hehhe

mizzkechique said...

canteknya rumah....

MrS. F!zA said...

simple tp cantik!

el said...

aku pun kobar2 dah ni nak balik kpg hahahaha

LYAfrina said...

wah.... cunnyer deko..suka sgt tgk ni.. simple..moden..tp cun sgt

PADLE said...

isnin ni nak balik Banting! penyakit homesick telah melanda diri ini

Gieyana said...

Posh

Thks..:)

Gieyana said...

@e_da

Thks..:)

Gieyana said...

Lieya

✗ der la cantiknyer Lieya..besa2 jer..:)

shark said...

sgt syok deko umah kan?:)

Gieyana said...

Nad

Kik Kik..Kak G pon ✗ sure tue..ekekekeke

wantie said...

adjust ok. sebelum tukena adjust adjust poket gak. hahahaa.

Gieyana said...

MK

Biasa jer nie..:)

Gieyana said...

Mrs Fiza

Thks..:)

Gieyana said...

El

Jom balik kg..:)

Gieyana said...

Lya

Biasa jer nie dear.."̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮

Gieyana said...

Padle

Same goes to me..homesick yg sgt teruk...:)

Gieyana said...

Shark

Betui2..suka sgt..:)

Gieyana said...

Wantie

Betui2...dh ada dh brg cuma nk bw balik adjust ja..ekekeke

- dieyana - said...

cantik! dieyana pun ada gambar nk tepek2 kat dinding tu, tp tk berani nk tepek, takut tak lawa..kihkhik. tapi tgk gieyana punya, lawa aje, kemas! (dieyana suka sgt tgk deko2 ni...rumah sendiri belum abis deko2 lagi..kihkhihk