"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, May 15, 2012

Mother Day | Gambar sepetang bersama anakanda teCINTA....

assalamualaikum...

Layankan saja lah..

Susah betul nak ajak Nureen posing! sengihnya Umi!

Yg nie ok sket!

Ni dh puas jerit2 smpai tudung saya di tariknya! haizzz!
Jap ahh..Umi repair tudung kesayangan dulu!

Haizz! sabar jer dikau wahai anakanda!
Dan....


Yang ni jer bru ok!

# candid mmg best kan! sapa suka angkat tangan! ngeh3 :P

12 comments:

LYAfrina said...

mak dgn anak sama2 sweet..
i like ;-)

lya pon suka candid2.. bg lya setiap pic candid ada cerita tsembunyi..

Nad @ MamaZakwan said...

saya tak suke candid2
sbb muke saya tak elok kalu bercandid
tak fotogenik katekan
fotogedik ye la, haha!

Gieyana said...

Lya

HAHA..:P

Sy suka candid pic org ja..kalau pics sendiri kena tapis gak nie..idak rs buruk jaa..ekekeke..:P

Gieyana said...

Nad

HAHA...Sm cm Kak G gak..kena cover2 sket..ekekeke..

mamalieyna said...

YEZZA...CANDID LG MENARIK..TP NAK JGK SKEMA BILA BERGAMBAR..EINA LA..HEHE =P

Edy Zaidi said...

masuk contest muka seiras sure menang ni..hehe

ak yuyunz said...

kalau aku lagi prefer candid gie.. tapi mcm kau kata lah, kena tapis, haha..

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

ceriaaaa...tgk mama ngan anak...same2 gediks manje...weeee

wantie said...

aku suka beg hang tu. muat dak boh gedabak dalam beg tu. kalau muat aku pun tingin nak satu. hehehe..

ellynadyra said...

aku suka kandid!

Nana said...

cun la style hang pakai shawl

Liza Razak said...

saya pon suka candid !! \0/