"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, May 10, 2012

New Blogger Dashboad vs Old Blogger Dashboard interface..

Assalamualaikum...

Testing posting guna blogger dashboard
Baru nie..susahnya nak menulis melalui smartphone! Haizzz!

So uols lebih suka yg lama ker yg baru? aku still prefer guna yg lama! rasa sangat susah especially bila mngupdate blog menggunakan smartphones..adeei!

8 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

waalaikummussalam...

saya pun prefer yg lama, huhu!

yanti isa said...

akak pulak prefer yang baru .

Edy Zaidi said...

suka yg lama...tp kalau lama2, yg baru tu pun kita bole terima

el said...

dulu aku suka yg lama
tp sejak dan bertukar yang baru ni
mcm leceh..slow skit..tp lama2 aku rs yg baru ni lagi bgs..hehehehe

Neeza.Areef said...

rasanye dua2 ok cuma nk get use tu lmbt skit

wantie said...

nula tu tak suka yg baru mungkin aku tak explore lagi kot.

tapi sekarang dah tau teknik. so yang baru ni lagi senang. exspecially kalau bak susun atur gambar.

fazilzura said...

dua2 nye pun ok beb ...

Sidratul Muntaha said...

guna smartphone tak lagi..
but so far
mmg update guna pc je kak..
klu fb tu mgm la kerap guna phone.