"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, May 21, 2012

Sedihhh...

Kesian...tapi Syiokkkk kalau sakat dier!

: Umi dan abah sama2 Naughty..ngeh3x..:P

15 comments:

- dieyana - said...

hehheh, nakal la umi n abah ni! (mcm suami dieyana juga, suka nyakat anak2+isteri=kelakar+geram juga!)

Nad @ MamaZakwanNayli said...

umi, nape umi wat najwa camni, uhuhu!ksian die.. ;)

nureen potong rambut ke tu?

wantie said...

hahaha.. jahat noh hang pa dua orang ni. sat nak pi pukui sorangsekali.

nyakat je kerjanya ye..

Delimasari said...

nangis ttp comei adik ni ---

LYAfrina said...

alahai..nape nangis ni?? kena sakat yer???

tp muka najwa ni sgt2 comel la..walaupon sdg bsedih..

::NureeN:: said...

sedih tol muka nureen.. elly pon suka nanges sejak aku dlm pantang nih hehhe

mamalieyna said...

hehe..sape lg nak nyakat anak2 kalau tak makayah kan..mmg suke bab2 ni..cian depa kan.. =P

mama_umar_maryam said...

kih2, kdg mmg saje nyakat pon kan

Gieyana said...

Dieyana

Ekekeke..syiok sakat dia..tmbah lak bila dia ckp 'I don't want to friend umi'!. Ekekeke..betui2, kdg2 geram lak bila hb sakat yg over2..:)

Gieyana said...

Nad

Ekekek..pics lama nie ms Nureen umur 2 thn lebeyy..:)

Gieyana said...

Wantie

Ekekke..syiokkk kacau dia..:P

el said...

samalah kt umah tu..suka sakat anak2 smpi ngis2..alololololo nureen hehehe

ALoNa CintamaniszLite said...

Comel..nangis pun comel..hehe..

mama tisya said...

ko sakat apa wei smp nangis si nureen..hehe

ellynadyra said...

noty umi ngan abah ni ye