"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, May 30, 2012

WW | Merenung Jauh...


Asyiknya kita kan! Sama mcm kt blog Nureen...Haizz

20 comments:

wantie said...

dok tengok apa tu. dok tengok ke dok memikey?

mama tisya said...

ko renung apa wei:-p

::NureeN:: said...

merenung masa dpn ke??

LYAfrina said...

hehe..merenung..sambil myulam impian

ak yuyunz said...

kasut lawa la gie.. =)

Gieyana said...

Wantie

Aku asyik tgk wedding couple wt photoshoot..then Munir captured moment nie..:)

Gieyana said...

Mama Tisya

Tgh renung utk g sopping beg baru! Ekekeke

Gieyana said...

Nureen

Haa..betui gak tue beb..:)

Gieyana said...

Lya

Haha..betul la tue..:)

Gieyana said...

Ak yuyunz

Thks beb..:)

Nad @ MamaZakwanNayli said...

apa la yg ditenungkannye tu..
sama plak mak ngan anak..
sweet! :)

mamalieyna said...

asyik... macam adik dan kakak je kekdahnye..hehe~

salam rindu....lamanya rasa tak berBW..wuwu..

AkuBiomed said...

Memikirkan masalah negara kot? :-)

kak ina kl said...

merenung masa depan kot..suka tenguk gambar kat blog ni..cantikkk

atty's said...

apa ler yg dua banak ni tenung kan tu .

Gieyana said...

Nad

Haha..candid nih! Kak G dok perhati wedding couple dok wt photoshoot...hihi..:P

Gieyana said...

Mamalieyna

Wuwuwuwu...haha..sabar jer kan!:P

Tue ar..hang busy layan anak2..sama ngan daku gak..busy ngan kerja..:)

Gieyana said...

AkuBiomed

HAHA...mungkin juga..tp ✗ ler tahap kritikal..ekekeke..:P

Gieyana said...

Kak Ina KL

Thank you..rs2nya kot nie..HEHE..:)

Gieyana said...

Kak Ty

Tgh syiok tgk org wt photoshoot..hehe..:)