"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, May 2, 2012

WW: Tiru mcm saya!

Budak2 skrg kreatif!
Still duduk atas kerusi..tapi yg nie special edition...bwh meja!

Haizzz!

11 comments:

atty's said...

amboi nureen..port baik punya nak landing ye

♥MAMASYAZA♥ said...

hehehehe, budak2 camtula, ikut suka ati dia ja

wantie said...

tak pe. dia explore tu.

Edy Zaidi said...

mesti maknya teringin nak try jugak kan? :p

Sidratul Muntaha said...

amboi kemain lagi!!

*∽ IZAN ∽* said...

macam kat Mc D jekk.. jenuh mama carik tak jumpa karang ekekkekekee

mamalieyna said...

ekeke...bebudak mmg kreatif kan depa..comel! ^_^

MrS. F!zA said...

hehehe..tido trus lah norin..nti nkblk ummi kejutkan..haha

mama_umar_maryam said...

mcm2 gaye dah ha..penghibur hati :)

LYAfrina said...

hehhe..sweet laaa

Liza Razak said...

yang ni mmg kreatif gile !!