"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, June 7, 2012

Bread R Us | The Bread Boutique


lapar giler!

Lokasi kedai nie kat Sunshine Square, Penang..mmg suka choc chips nie.yummy!


7 comments:

wantie said...

haish.. sampai bread pun ada butik yer. aku tak pernah terjah agi butik roti ni. dah nama pun butikkan kena la wat bread tu cecantik ye. ngeee

Azian Elias said...

i jakun sikit. kalau roti2 cam ni suka cicah air.. macam sedap gituu.

♥ Wina ♥ said...

saya gila roti!!

Gieyana said...

Wantie..biasaler beb..nmpak grand gitu..me suka roti..:-)

Gieyana said...

Azian..sama mcm sy..sedap kan..:-)

Gieyana said...

Wina..kamu sama mcm saya..like byk kali..:-)

el said...

bak mai 2 ketul nak cicah ngan ayaq milo ni..hehehehe