"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, June 12, 2012

Collection Photo's | Nureen Najwa...

Photogenik or Photegediks? Ngeh3..:P

Playground Sinar Bukit Dumbar..

Masjid AlBukhory, Alor Setar.

Rumah Mak kat Kuala Nerang, Kedah.

nureen ms 6 month..:)



Kuala Nerang, Kedah.

Pedu Lake, Kedah.

Batu Feringgi, Penang.

Masa g Sabah..

Sik, Kedah.

The latest of SHE..

Pedu Lake, Kedah.

KFC, Batu Lanchang, Penang.

#haizz! susah nk snap pics dia actually...=.=

12 comments:

wantie said...

pics last tu, she look so cute.

::NureeN:: said...

dah bleh bg adik kat nureen ni gie :)

Zana Md Nordin said...

pandai bergaya nureen nie....

~Siti Hajar~ said...

Nureen ni photstat mu ko Gie, cer ko tjk pic ko ms kecik2, sma x? eh! tp mata nureen cam Mr Munir...hehe...suke2 je aku kan, tp nureen dgn ko mcm adik beradik la...hehe

Bestkan ada collection pic anak, aku pun suka...

Kakzakie said...

Fotogenik macam model comel-cute..

Dee said...

budak tgh lasak mmg susah nak amik gambar..

*∽ IZAN ∽* said...

wow wow woww!!!! rumah dah tukar catttt!!! cantekk bebbbb!!! simple but niceee!! aku jugak tak tukar lagik.. sob sobbbb.. bila ntah nak buatttt

cantek2 gambar nureen. jangan lupa print jadi photobook :D

Nad @ MamaZN said...

cam nk kene smbr dslr jugak je ni, huhu!
gmbr2 kak G cantek giler!

noor atul naim said...

gramnya mcm nak cubit2 ja hehehe

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

photogenik, makin besaq makin genik sbb dah pandai berposing...comey je selain ummi & daddynya pandai snap2 pic yang cun melecun...

♥ Wina ♥ said...

seronoknye tgk gambar anak² dari kecil sampai la dah besar nie kan?? each photos has sweet memories to it

aunty suke rambut nureen ;-)

- dieyana - said...

sporting aaar nureen, nak bergambar, fotogenik pula tu! (tak macam auntie ni, keras je kalau bergambar, kalau buat aksi mesti nampak lucu/buruk - tk reti sungguh! hahah)