"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Saturday, June 9, 2012

I.. The Champion!

Assalamualaikum....

Tarik nafas panjang2......yahuuu! I the winner! Lama tak exercise beb! 

The Champion for Women...Office Safety Run for 2012.
Kuat berlari juga saya yer! Kah kahhh..gelak guling2!.

Only wearing this Snikers...track bottom pinjam adik ipar punya..dan stoskin read as stokin hubby (nureen panggil stokin tue stoskin! haizz)

# Penant tak habis lagi nih! ptg ni baru gerak jumpa Nureen kat umah Nenek kat Merbok, Kedah. Haizz! tak sabarnya! winduuuu....^_~

10 comments:

MizzTina said...

tahniah!!!

sy xleh lari jarak jauh..pecut je blh.. hahaha

Gieyana said...

MizzTina
Tenkiu..dh pancit dh haa..ekekeke

ak yuyunz said...

congrats gie.. aku ni rindu nak berlari huhu..

wantie said...

kalau suh aku lari. aku lari balik. kahhhhhhhhhh
tak mampu nak lari aku di usia begini.

Tahniah!!! ada gak kwan aku yg champion

MrS. F!zA said...

perghhh! kuat berlari lah tu boleh champion! hihihi

el said...

tahniah..org kuruih sng lari kahkahkahhhhh

~Siti Hajar~ said...

ko selim melim laju la lari, xsangkut kat mn2, tu yg champion...tahniah beb!

mama_umar_maryam said...

pehh champion tuuu ;)

Edy Zaidi said...

perghh..hebat...tahniah!

Sidratul Muntaha said...

tahniah
hebak akak..
lari mmg penat ooo