"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, June 22, 2012

Kenduri Kesyukuran En Muhamad..:-)


(entry mengandungi banyak gambar)

Alhamdulillah..majlis kecil-kecilan ayah berjalan lancar! Seisi beramah-mesra dgn sedara-mara yg lama tk berjumpa serta beramah-mesra dgn orang kampung jua..:)

So, mari berkenalan dgn keluarga Gieyana. 
Saya mmg jarang @ tidak mengupdate aktiviti kekeluargaan kat blog nie. But, this time..timbul lak kerajinan tersebut sebagai kenangan..wuwuwu!

Ini ayah! Hensem ayah saya... =.=
Ini sepupu yg paling rapat. Baby Azfhar tue anak dia ler! hihihi..

Ini orang2 kampung saya! asyik menjamu selera..:)
Tetamu ayah yg balik dari sembahyang jumaat...:)

Yg kiri tue pakcik..abang emak..:)

Ini sedara mara..siap makcik Yah ckp..nk buat apa amik gmbar nie (yg pakai bj kuning tue)
Confirm ar saya msukkkan kt blog makcik..kasi glamour satu dunia..ekekeke..:P

Saya bersama mak dan anak kakak saya yg sulung..mak pakai bedak sejuk! HAHA..comeyy mak!
Sayang mak..mak yg di mamah usia..moga mak senantiasa diberikan kesihatan yg baik..:)

Mak Ngah..asal jer jumpa saya  sure Mak Ngah peluk kuat2..Mak Ngah satu bapa dgn mak but mak lain..

Nie ler gambar sebelum entry ini..budak kecik nie taknak bergambar actually...:)

Da menu..Macam2 ada..mmg terbaikkk lah!

Saya bersama Mak Ndak. Org kuat majlis ayah. Nie adik ayah..serupa saya kan? saya byk ikut side ayah..ngeh3..:P

Owhh! nureen yg rajin after kenduri! bagus anak Ummi!

Ini Acik..photog temporary ms hari ni..sama kan? hihihi...

Ouchh! Picture tak jadi ekoran entry ni! kerlasss ko! mcm iklan telefon jer! HAHA...

Wah..wahh...Naufal bergelak sakan dgn Pak Lang...ekekeke..

Ni edisi tayang anak..berebut2 org nak dukung mereka berdua yg comey nie..:)

Nie anak sedara saya juga..anak kakak sulung..:)

#Moga Ayah+Mak diberikan kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki serta dipermudahkanNya dalam segala urusan.
#Aktiviti kekeluargaan mcm nie ler dpt mengeratkan silaturrahim..syiokkkk! =.=

9 comments:

Nad @ MamaZN said...

bestnye kumpul reramai kak..
kami kalu kenduri catering jek, huhu!
sedara ramai tp tu la..sume 'cam bagus' jek, haha!

Gieyana said...

Nad

mmg best sgt..kat tpt tprt Kak G mmg muhibbah..edisi tlg menolong masih di amalkan kt sini..lgpon sume saudara mara dkt2 jer..:-)

mamalieyna said...

Kenangan...terasa rugi kalau tak abadikan kt blog kan..^_^

meriah kenduri di kampung~ penat tp puas hati!

mamalieyna said...

Kenangan...terasa rugi kalau tak abadikan kt blog kan..^_^

meriah kenduri di kampung~ penat tp puas hati!

shark said...

kamoo sungguh selimm..
saya jeles ;p

el said...

mmg best kumpul ramai2..mkn ramai..riuh..hapening

::NureeN:: said...

mmg meriah, best2... bkn sng nk berkumpul mcm ni kan...
muka gie ada iras2 muka mak :)

mama_umar_maryam said...

sweeet =), klu zt nk bat n3 family kene ber part-part nih,ramai,hahaha

Myra Jay said...

Aminnn udah-mudahan...

p/s: Berkenan tgk baju kak G, cantik :)