"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, June 22, 2012

Mari Kenali Dia | Usaha Tangga Kejayaan..:-)

First at all, terima kasih kepada Gieyana.Com's reader yg tak jemu2 datang bertandang, samada yg tinggalkan jejak or secara senyap2...Saya begitu terharu! Harapan saya agar kalian semua sihat2 hendaknya..

Ouchh..Mari kita kenali blogger yg tak asing lagi utk kali ini. Kerap masuk magazine n tv gak nieh! Saya lebih suka panggil sahabat instead of blogger. Lama saya kenal dgn Ayu. Although tak kerap tnggalkan jejak kt blog dia, saya selalu ikuti perjalanan kisah khidupan dia kt fb. Ecececece..busy body betul saya! :P

Mari kenali dia : Ayu link: http://ibuayahdamia.blogspot.com/

Although tak pernah jumpa, saya suka dgn dia..haizz! susah nk cakap ni! tapi overall, dia sangat a nice person! Motivated and always b in the positive way! I likeee....

Punyai family yg sangatttt muchhhh in Love...dua anak perempuan yg tidak seusia but seakan2 kembar! comey sangat!

Sori Ayu..cilokk picture awak kt blog..:P
Diaorg recently ke Bandung...:)

Sweet pics nieyh!

Apa yg istimewa ttg Ayu?
Dia baik..dan admire her psl gigih berusaha utk menang dlm byk contest yg hebat2..Recently Jacob dan Dutch Lady. Dan yg paling saya terharu, dia give a token to Nureen. Haizzz! touching saya sungguh! Such a wonderful person tht know! Moga Allah Taala senantiasa memberkati awak sekeluarga..
Nak tahu lebih rapat dgn beliau..feel free to visit her blog k!

Nota kaki :
 Great to hv + know a wonderful person like you and my readers too..Love you all! Hugs!

Kadang2 Allah Taala berikan rezeki tanpa kita sedari..kebahagiaan, wang ringgit dan sahabat yg baik2..Dan kdg kala Allah Taal tarik balik rezeki2 tersebut sekiranya kita tidak mensyukuri..cthnya kereta rosak, kena saman dan etc..


5 comments:

Nad @ MamaZN said...

saya suka hat nota kaki tu :)

wantie said...

anak dia nama damia aleesya. ups.. nak dekat dekat ngan nama anak aku le.

ghupernya banyak gak orang letak nama aleesya noh.kui kui

~Siti Hajar~ said...

aku follow gak blog ayu tp xtinggal jejak pun, suka ttg family ayu..

aku pun suka dgn nota kaki tu, sga kita slg igt mngingati..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

Terima kasih gie atas entry yang sangat bermakna ni..

Sangat2 terharu...kadang2 rezeki ada lebih, tak salahkan kongsi sesama kita..

Hopefully 1 day kita akan berjumpa jua..

Rasanya gie antara rakan blogger yang mula2 ayu kenal masa baru berjinak2 dgn blog ni..

Tapi dulu rajin tinggal jejak...sekarang?? Hurmm nak BW pun susah..

Apa2 pun keep in touch friend..

yanti isa said...

selalu jugak masuk jenguk blog Ayu .. blog gie lagi akak kerap masuk as silent reader .